با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس برای دیدار با اعضای کانون صنفی معلمان اعلام آمادگی کرد
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان: 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برای دیدار با اعضای کانون صنفی معلمان که از خط قرمز ها عبور نکرده باشند، اعلام آمادگی کرد.

عبد الوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی جارپرس در مورد بازداشت حدود دویست معلم در روز سی و یکم تیرماه امسال که در اعتراض به حبس چند تن از اعضای کانون صنفی معلمان در مقابل مجلس تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند ، اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی قائل به برخورد قهری با مردم نیستیم مگر مواردی که خلاف مسائل ملی حرکت کرده و بخواهند با نظام تقابل ایجاد کنند.

وی ادامه داد : معلمانی که هیچ گاه در مقابل نظام نبوده اند که بخواهد با آن ها برخورد شود ، معمولا مطالبات صنفی و قانونی دارند و حضورشان در اجتماعات آرام و همراه با طمانینه ، آرامش، اخلاق و ادب بوده است و هرگونه برخورد با معلمان را جایز نمی دانیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه اگر در میان معلمان افرادی باشند که قصد حرکت های خلاف قانون داشته باشند، با آن ها برخورد می شود و هیچ نظامی آن را تحمل نمی کند ، اظهار کرد : ما اعتقاد داریم که جنس خواسته های معلمان صنفی است و آن ها یکی از بهترین قشرهایی بودند که از نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب دفاع کرده اند و اکنون نیز همینطور است.

وی در ادامه تصریح کرد : به نظر بنده برخورد با آن ها برخورد درستی نیست.

فیاضی عنوان کرد: چنانچه معلمین علاقمند باشند کارشان از مجاری قانونی پیگیری شود، ما بعنوان نمایندگان ملت وظیفه داریم تا به حرف های موکلین گوش کنیم و طبیعتا جنس تقاضای معلمان نیز طبق تعریف بنده ، قطعا با مصالح جمهوری اسلامی منافاتی نخواهد داشت.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس تصریح کرد : بحث ها مربوط به مسائل صنفی آن ها بوده و قابل استماع می باشد؛ آن ها می توانند به رئیس و یا سایر اعضای کمیسیون آموزش مجلس نامه بنویسند و تقاضای دیدار داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه اگر اعضای کانون صنفی معلمان بخواهند با شخص شما دیدار داشته باشند ، نظر شما چیست؟ گفت : ما در خدمتشان هستیم؛ من از دیدار با کسانیکه در چارچوب قانون ، کاملا آرام و بر اساس اقتضای جمهوری اسلامی توانستند حرف های خود را بزنند و از حرف های سیاسی انحرافی پرهیز کردند ابایی نداریم ؛ مگر کسانیکه افراطی بوده و از چارچوب ها وخط قرمز ها عبور کرده باشند که سر وکارشان قطعا با مراجع امنیتی خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در پایان تصریح کرد : ما علاقمند هستیم که حرف موکلین خود را بشنویم و اگر گره بدست ما باز بشود خیلی بهتر است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:5 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |